Innendørsserie i 5er-fotball / Harstad

Vis kart

Innendørsserie 2021-2022
Harstad Bedriftsidrett inviterer bedriftsidrettslag og sammensatte bedriftsidrettslag til å delta i innendørsserie i 5er-fotball.
Dersom det er bedrifter som ikke har nok spillere til å stille lag, er det mulig å stille felles bedriftsidrettslag med andre bedrifter (sammensatte bedriftsidrettslag), etter søknad.

Sted og tid
Kampene spilles i Hålogalandshallen mandager, med en kamp annenhver mandag, og dobbel serie (møter hvert lag to ganger).

Laget består av 4 utespillere + keeper.

Planlagt oppstart: mandag 22. november.

Påmelding
Meld på laget ditt snarest, ved å klikke på det oransje feltet 'Påmelding' øverst på siden.

Spilletid
2 x 25 minutter.

NB!   Alle må spille med leggskinn.

Reglement / Aktive spillere / disp
I samsvar med NMBF og NFFs spillebestemmelser. De finner du HER.
Laget må være registrert som bedriftsidrettslag eller sammensatt lag og spillerne må være fylt 15 år. Ansatte i bedriften kan spille både aktiv fotball og bedriftsfotball. For spillere som ikke er ansatt i bedriften, f.eks spillere på dispensasjon (inntil 5 stk pr lag), kan aktive spillere mellom 15 og 30 år ikke delta.
Karantenetiden fra aktiv fotball til bedriftsfotball for ikke ansatte i aldersgruppen 15 – 30 år er 6 måneder.

Startkontingent
Startkontingent pr. lag er kr 4.750,-. Påmeldte lag vil bli fakturert.
Hjemmelaget har ansvar for å betale dommer honorar for dømming, kr 200 pr kamp, før kampen starter.

Resultat- og tabellservice
Om du laster ned appen Min Bedriftsidrett på mobilen kan du og alle på laget ditt følge lagets kamper, resultater og plassering på tabellen.
- når du har lastet ned appen søker du opp laget ditt (du kan også søke opp andre lag du ønsker å følge)

- Når du velger Kamper får du opp når laget skal spille kamp. Trykk på kampdatoen og du får du opp all info om kampen (tidspunkt og hvilken banehalvdel) og oppdatert Tabell

- du kan også bla bakover og få opp resultatene fra tidligere kamper.

- Trykker du på navnet til de andre lagene får du opp kontaktinfo til lagene.

Forsikring:
Det er lagenes ansvar å sørge for at spillerne er forsikret. Vi anbefaler bedriftsidrettens egen lagsforsikring. Ring 21029450 / Norges Bedriftsidrettsforbund.

Behov for mer informasjon?
Ikke nøl med å ta kontakt; harstad@bedriftsidrett.no / telefon 95807 337

Administratorer